ar ar ar en fa
فناوری های مدرن در حمل محموله های سنگین
حمل محموله های سنگین

فناوری های مدرن در حمل محموله های سنگین

فناوری های مدرن در حمل محموله های سنگین
از گذشته تا کنون، نیاز همیشه عامل اصلی ایجاد تکنولوژی و فناوری جدید بوده است در طول سال ها هرگاه بشر احساس خطر کرده دست به تغییر می زند و امروزه شاهد به وجود آمدن فناوری های جدید هستیم.
ما در این نوشتار می خواهیم در ارتباط با فناوری های مدرن حمل محموله های سنگین اطلاعاتی را در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم. با ما همراه باشید.

انواع فناوری های مدرن در حمل محموله های سنگین
سیستم هوشمند حمل و نقل یا همان its

روشی هوشمند روشی است که به یکپارچه سازی اطلاعات ترافیکی کمک می کند و با بررسی آن ها به رانندگان جهت کاهش بار ترافیکی راهکارهایی مناسب ارائه می دهد.

فناوری دستگاه‌‌های ثبت الکترونیکی ELD
استفاده از این فناوری اختیاری نیست و هر راننده ملزم به اجرای آن است اطلاع دقیق از ساعت دریافت و تحویل بار توسط رانندگان ناوگان حمل و نقل برای محموله های سنگین تجاری با این فناوری امکان پذیراست.

ثبت داده های مرتبط با آب و هوا
از دیگر فناوری های مدرن حمل محموله های سنگین می توان به ثبت داده های مربوط به آب و هوا اشاره کرد این امر بیشتر در ارتباط با حمل مواد غذایی مورد نیاز انسان و حیواناتاست که از مبدا تا مقصد باید رعایت شود. رعایت اصول بهداشتی و موارد ایمنی جهت حفظ مواد غذایی به یک سیستم هوشمند احتیاج دارد که باید توسط افراد حامل بار، تحویل ‌دهندگان و ترخیص ‌کنندگان به صورت کامل رعایت و به کار گرفته شود.
همان طور که می دانید حفظ دمای مورد نیاز برای سالم ماندن مواد غذایی در ماشین های حمل بار و نظافت بین دو بارگیری امری بسیار مهم است فناروی کنترل دما شرط لازم برای ادامه‌ی حیات فعالیت شرکت‌های حمل موادغذایی به حساب می آید.

ردیابی تریلر
فناوری ردیابی تریلر با کمک جی پی اس سبب مدیریت آسان سرمایه می شود و منجر به مکان یابی بهتر می شود همان طور که می دانید ردیابی امکان نظارت بر کامیون را برای شما فراهم می کند که همین امر از سرقت اموال جلوگیری می کند و در صورت سرقت کامیون امکان ردیابی کامیون سرقت شده برای شما فراهم می شود.
برای ردیابی تریلر علاوه بر GPS می توان از سنسور بی‌سیم در کامیون نیز استفاده کرد که با کمک اینترنت به سازمان مدیریت ناوگان حمل و نقل متصل می شود که سبب می شود تمامی اطلاعات مورد نیاز از مسیر، وضعیت راننده و بار حمل را بررسی کنید.

سخن پایانی
استفاده از فناوری های مدرن حمل محموله های سنگین می تواند از بروز حوادث ناگوار از جمله سرقت کامیون جلوگیری کند.
ما در این نوشتار به برخی از فناوری های مدرن اشاره کردیم که برخی از آن ها اختیاری و برخی الزامی است. چنانچه قصد جابجایی و حمل بارهای خود با بهترین امکانات روز را داشتید به سایت https://pgtir.com/ مراجعه فرمایید.


ar ar en fa

سلام، چطور میتونم کمکتون کنم؟

ارتباط در واتزاپ
Close and go back to page