ar ar ar en fa
روشهای حمل محمولات با ابعاد بزرگ
حمل محمولات با ابعاد بزرگ

حمل محمولات با ابعاد بزرگ

روش های حمل محمولات با ابعاد بزرگ
همه محمولات سنگین با ابعاد بزرگ با روش‌های گوناگونی جابجا می شود، برخی از آنها دارای ابعاد عظیم جثه ای هستند که نمی‌توان به راحتی روش حمل و نقل آن را انتخاب کرد. برای حمل و نقل و جابجایی محمولات و ابعاد بزرگ باید جوانب را در نظر گرفته و بهترین نوع حمل و نقل از جمله زمینی و دریایی را انتخاب کرد مثلاً قایق های تفریحی، لوله های خطوط انتقال آب، ژنراتور های بادی، خانه های پیش ساخته و... از جمله محموله های بزرگ بوده که باید بر اساس اندازه آن نوع حمل را انجام داد در ادامه به محمولات و روشهای جابجایی آن که جابجایی و حمل آن ها چگونه است می پردازیم.

روش های حمل محمولات با ابعاد بزرگ
برای حمل و نقل زمینی از لحاظ ابعاد و وزن استاندارد هایی تعریف شده است که طبق آن باید جابجایی صورت گیرد.
همانطور که میدانید وسایل نقلیه حمل زمینی، وزن قابل بارگیری مشخصی از نظر ابعاد و اندازه دارد که در حین جابجایی حداقل آسیب را به جاده داشته باشد علاوه بر جاده وسیله نقلیه دیگری وجود دارد که در جاده عبور و مرور می کند، که حمل محمولات با ابعاد بزرگ باعث ترافیک شده و مشکل جاده ای ایجاد می شود.
باید طبق وزن و اندازه محموله ماشین باربری خود را انتخاب کنید بای مثال می‌توان گفت محموله هایی که بالای ۴۴ تن وزن دارند از کامیون کفی استفاده می شود اما اگر بیشتر از ۴۴ تن وزن داشت توسط تریلی های کمرشکن محموله جابجا میشود.
قابل ذکر است که محموله های بالای ۹۶ تن که ابعاد بسیار بزرگی دارد توسط وسیله ای به نام بوژی جابجا میشود. بوژی نوعی یدک کش است که تعدادی از آنها کنار همدیگر قرار گرفته و توسط چند کشنده جابجا و کشیده می شود وزن و ابعاد محمولات به قدری سنگین بوده که نیاز است چند تا کشنده برای حمل در کنار یکدیگر قرار گیرند.

برای جابجایی محمولات با ابعاد بزرگ نیاز به چند نکات امنیتی می باشد مثلاً برای جابجایی این محمولات نیاز است که تیم اسکورت در کنار ماشین باربری قرار گیرد خودروهای اسکورت در کنار ماشین قرار گرفته و توسط تابلوهای خطر، پرچم، چراغ گردان ماشین های نقلیه دیگر را راهنمایی میکند در ماشین اسکورت کپسول آتش نشانی و جعبه کمک های اولیه نیز قرار دارد تا در صورت لزوم، مراقبت های کافی را انجام دهند.

با توجه به این نکات ذکر شده متوجه شدید که روش های مختلفی برای حمل محمولات با ابعاد بزرگ وجود دارد که طبق وزن و اندازه آن می توان ماشین های باربری را انتخاب کرد شرکت https://pgtir.com/ دارای ماشین های باربری فوق العاده با سابقه درخشان است که به راحتی می توانید به این شرکت اطمینان کرده و کالاها، محمولات بزرگ خود را به آنها بسپارید تا با صحت کامل و در زمان معین خود بارگیری کرده و محموله را به مقصد برساند.


ar ar en fa

سلام، چطور میتونم کمکتون کنم؟

ارتباط در واتزاپ
Close and go back to page