ar ar ar en fa
چگونگی حمل ماشین آلات سنگین و فوق سنگین در ایران و جهان
ماشین آلات سنگین

ماشین آلات سنگین

چگونگی حمل ماشین آلات سنگین و فوق سنگین در ایران و جهان
برای حمل بار یک امر ضروری دانستن تناژ و وزن محموله می باشد به گونه ای که اگر اطلاع کافی نسبت به وزن بار نداشته باشید نمی توان ماشین باری مورد نظر را انتخاب کرد.
ماشین های باری مختلف با تنوع زیادی وجود دارد که هرکدام بار با وزن های مشخصی را حمل می کنند به طور مثال بار هایی که بیشتر از ۱۰ تن هستند نمی توان با خاور و کامیون جابجا کرد باید از انواع ماشین های باری سنگین به کار برد بنابراین وزن هایی که بیشتر از ۱۰ تا ۱۵ تن باشد جز بارهای سنگین و فوق سنگین به شمار می رود که توسط تریلی، بوژی و کمرشکن جابجا می شوند. محموله هایی که بارهای سنگین و ابعاد غیر استاندارد دارد نمی توان با کامیون های عادی جابجا کرد پس ابعاد و وزن بار بسیار مهم در انتخاب ماشین باربری می باشد.
برای جابجایی بارهای با وزن سنگین نیاز است که ماشین های اسکورت اطراف تریلی که بار را حمل می کند، در حالت حرکت باشد تا با سایر وسایل نقلیه برخورد نکرده و مانند یک محافظ عمل کند.

انواع ماشین آلات سنگین و فوق سنگین
حمل بار توسط ماشین آلات سنگین و فوق سنگین می تواند مواردی همچون جابجایی دکل های مخابراتی، حمل آهن آلات با وزن بالا، حمل جابجایی تجهیزات راه سازی، جابجایی لودر و بلدوزر، حمل نوار نقاله، سنگ های معدنی، کانکس، تانکر و سازه های فلزی می باشد.

از ماشین های باربری که محموله های سنگین را جابجا می کند می کند می توان تریلی های ۱۸ چرخ، کمرشکن و بوژی ها را نام برد که برای جابجایی محموله های سنگین و فوق سنگین استفاده کرد.
تریلی های ۱۸ چرخ از ماشین های با بار سنگین به شما می رود که برای حمل بار های شهری و بین‌شهری قابل استفاده است. از معروف ترین تریلی ۱۸ چرخ می توان تریلی کفی نان برد که هیچگونه دیوار و اتاق بر روی آن نمی باشد که برای بارگیری های ساده کاربردی و بارهایی که دارای ابعاد بزرگ هستند، قابل استفاده است.

تریلی های بغل دار دارای دیواره های هستند که قابلیت باز و بسته شدن دارد دلیل بارگیری بر روی این تریلی ها بسیار ساده و توسط لیفتراگ و جرثقیل بر روی آن قرار می گیرد.
تریلی های چادری دار که نام دیگر آن ترانزیت است برای بارهای سنگین شهری و بین شهری قابل استفاده که برای بارگیری های راحت تر چادر از بغل باز شده و مانند پرده کنار زده میشوند.
قابل ذکر است که حمل با ماشین آلات سنگین و فوق سنگین در ایران و کل جهان به یک صورت بوده که با ماشین های باری نامبرده شده این بارگیری انجام می شود.
شرکت های مختلفی وجود دارد که حمل بار سنگین و فوق سنگین شما را انجام می دهد اما نمی‌توان به راحتی به این شرکت ها اعتماد کرد چرا که بیشتر آنها به خوبی کار خود را انجام نداده و شما را با مشکل مواجه می‌کند برای بارگیری راحت محموله های سنگین شما توسط ماشین آلات می توانید به شرکت https://pgtir.com/ اعتماد کنید و بارهای خود را با آنها بسپارید.


ar ar en fa

سلام، چطور میتونم کمکتون کنم؟

ارتباط در واتزاپ
Close and go back to page