ar ar ar en fa
درخواست رفع مشکل قطعی مداوم سیستم ها در اسکله شهید رجایی

درخواست رفع مشکل قطعی مداوم سیستم ها در اسکله شهید رجایی

رانندگان و کامیوندارانی که به اسکله شهید رجایی بندرعباس تردد می کنند از مشکلات عدیده ای رنج می برند که از جمله آنها قطعی مداوم سیستم باسکول و خروجی این اسکله است.

به گزارش تین نیوز، این مشکل موجب معطلی شدید که گاهی به چند روز هم می رسد و همچنین ایجاد صف های بسیار طولانی برای رانندگان و کامیوندارانی می شود که اغلب برای حمل کالاهای اساسی و تامین مایحتاج مردم به بندر شهید رجایی مراجعه می کنند.

این مشکل چنان عرصه را بر رانندگان تنگ کرده که به طور مداوم انتقاداتی در این زمینه در شبکه های اجتماعی مطرح کرده و معتقدند یکی از اولویت هایی که باید مورد توجه مسئولان مرتبط قرار گیرد رفع هرچه سریع تر مشکل اسکله قطعی مداوم سیستم باسکول و خروجی است.

به گفته رانندگان و کامیونداران، روشی که در حال حاضر در هنگام خروج کامیون ها اعمال می شود، قدیمی بوده و دیگر پاسخگوی حجم زیاد کامیون هایی که به این بندر تردد می کنند، نیست و نیاز به بروزرسانی دارد. همچنین به اعتقاد آنان اگر در این بندر همچون دیگر بنادر، کامیون ها به جای این که بعد از بارگیری اقدامات مربوط به تسویه حساب و ارزیابی را انجام دهند، بعد از بارگیری، باسکول شده و خروجی بگیرند، میزان معطلی ها به حد قابل قبولی کاهش می یابد.

به اعتقاد آنان یکی دیگر از دلایل ایجاد صف های طولانی تعداد کم لاین خروجی در این اسکله است که اگرچه از چند سال پیش قرار بود نوع خروجی تغییر کند اما این کار تاکنون انجام نشده است.

به گفته رانندگان، معطلی های چند روزه و صف های طولانی در بندرعباس در حالی است که این بندر از کمبود امکانات رفاهی از جمله خوابگاه برای راننده، اورژانس و آتش نشانی، رستوران و سرویس بهداشتی تمیز و حمام نیز در مضیقه است.


ar ar en fa

سلام، چطور میتونم کمکتون کنم؟

ارتباط در واتزاپ
Close and go back to page