ar ar ar en fa
خدمات حمل محمولات سنگین و فوق سنگین
حمل محمولات سنگین و فوق سنگین

خدمات حمل محمولات سنگین و فوق سنگین

خدمات حمل محمولات سنگین و فوق سنگین
خدمات حمل محمولات سنگین و فوق سنگین شامل حمل و نقل انواع بارهای سنگین و بزرگ است که از محدوده وزن و ابعاد مشخصی بیشتر هستند. این خدمات شامل حمل و نقل انواع ماشین آلات سنگین، تجهیزات صنعتی، سازه های بلند، تجهیزات نفت و گاز، کالاهای سیال، وسایل حمل و نقل ریلی و جاده ای و دیگر بارهای سنگین و فوق سنگین است.

بعضی از خدمات حمل محمولات سنگین و فوق سنگین عبارتند از:
1. حمل ماشین آلات سنگین: شامل حمل و نقل ماشین آلات سنگین مانند بیل مکانیکی، بولدوزر، بیل چمشی، گری در و دیگر ماشین آلات سنگین است.
2. حمل تجهیزات صنعتی: شامل حمل و نقل تجهیزات صنعتی مانند کوره های صنعتی، توربین های بادی و خورشیدی، دستگاه های بزرگ و سایر تجهیزات صنعتی است.
3. حمل سازه های بلند: شامل حمل و نقل سازه های بلند مانند برج های بلند، پل ها، سد ها و دیگر سازه های بلند است.
4. حمل تجهیزات نفت و گاز: شامل حمل و نقل تجهیزات نفت و گاز مانند دکل های نفت، تجهیزات حفاری، کامیون های حمل نفت و گاز و دیگر تجهیزات نفت و گاز است.
5. حمل کالاهای سیال: شامل حمل و نقل کالاهای سیال مانند مواد شیمیایی، آب و دیگر مواد سیال است.
6. حمل وسایل حمل و نقل ریلی و جاده ای: شامل حمل و نقل وسایل حمل و نقل ریلی و جاده ای مانند واگن های حمل کالا، کامیون های بزرگ و دیگر وسایل حمل و نقل است.

کاربردهای خدمات حمل محمولات سنگین و فوق سنگین بسیار گسترده است. برای مثال، شرکت های نفت و گاز برای حمل و نقل تجهیزات نفت و گاز از این خدمات استفاده می کنند. همچنین، شرکت های ساختمانی برای حمل و نقل سازه های بلند و ماشین آلات سنگین از این خدمات استفاده می کنند. در کل، خدمات حمل محمولات سنگین و فوق سنگین برای انوعی صنعتی که به حمل و نقل بارهای سنگین و بزرگ نیاز دارد، بسیار مهم هستند.


ar ar en fa

سلام، چطور میتونم کمکتون کنم؟

ارتباط در واتزاپ
Close and go back to page