ar ar ar en fa
روش های حمل ماشین آلات سنگین
حمل ماشین آلات سنگین

روش های حمل ماشین آلات سنگین

روش های حمل ماشین آلات سنگین
امروزه نیاز به اتومبیل و خودروهای شخصی در مقایسه با سال های گذشته بیش از هر زمان دیگری احساس می شود با پیشرفت صنایع حمل و نقل و تولید خودرو ها و ماشین آلات سبک و سنگین وجود تجهیزات امدادی پیش از گذشته اهمیت خود را نشان می دهد.
ما در این نوشتار قصد داریم شما را با روش های حمل ماشین آلات سنگین آشنا سازیم با ما همراه باشید.

روش های حمل ماشین آلات سنگین
روش های حمل ماشین آلات سنگین با توجه به شدت آسیب وارده متفاوت است اما به طور کلی روش های حمل اتومبیل را می توان به سه دسته کلی یدک‌ کش‌ها، خودروبرها و خودروبرهای دارای جرثقیل دسته بندی کرد. که ما در ادامه اطلاعاتی را در خصوص هر سه روش در اختیار شما کاربران عزیز قرار می دهیم.

حمل خودرو با یدک کش
از یدک کش برای حمل و جابه جایی خودروهای سبک و سنگین استفاده می کنند و بیش ترین کاربرد را برای حمل اتومبیل های سبک همانند نیسان و مزدا و برای ماشین های سنگینی چون کامیون یا کامیونت، خاور و… دارد . در این روش خودرو یدک‌ کش متناسب با خودرویی که دچار آسیب شده است به محل شما اعزام می‌شود. یدک‌ کش مورد استفاده از نظر وزن و قدرت حمل باید از خودرویی که دچار آسیب شده است قوی تر باشد.

حمل خودرو با کفی خودروبر
از دیگر روش ها برای حمل خودرو می توان به کفی‌ خودروبر اشاره کرد و بستگی به‌اندازه خودرو و یا تعداد خودروهایی که باید جابه جا شوند، از کامیون تا تریلی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این خودروهای حمل کننده دارای کفی متحرک و شیب ‌دار هستند که به کامیون متصل می شوند. از روش کفی خودرو بر می توان برای تحویل خودروهای صفر کیلومتر از شرکت به نمایندگی، ، حمل خودروهای تصادفی و خراب به نمایندگی، حمل خودروهای قدیمی فاقد پلاک، حمل خودرو به تعویض پلاک کمک گرفت.

کفی خودرو بر جرثقیل دار
از روش حمل خودرو برای حمل اتومبیل های تصادفی که قابل حرکت نیستند و یا در جایی عمیق مانند دره، پرتگاه افتاده باشد می توان کمک گرفت البته در زمان تصادف با توجه به میزان آسیب وارده می توان از روش‌های دیگری نیز استفاده کرد اما در صورتی که چرخ ها دچار مشکل شده باشند و خودرو امکان حرکت نداشته باشد از این روش استفاده می کنند در این روش یک جرثقیل هیدرولیکی بر روی کامیونت یا خاور و … قرارمی گیرد و خودروبر خودرو را با کمک جرثقیل بلند می کند و بر روی کفی قرار می‌ دهد تاآن را به پارکینگ یا تعمیرگاه منتقل کند.

سخن پایانی
حمل ماشین های سنگین سختی های خاص خود را دارد و روش های مختلفی برای حمل آن وجود دارد که در بالا به آن ها اشاره کردیم و می ‌توانید برای حمل و جابجایی ماشین های سنگین به سایت https://pgtir.com/ مراجعه فرمایید.


ar ar en fa

سلام، چطور میتونم کمکتون کنم؟

ارتباط در واتزاپ
Close and go back to page