ar ar ar en fa
فناوری های مدرن در حمل محموله های سنگین
حمل محموله های سنگین

فناوری های مدرن در حمل محموله های سنگین

بررسی کاربرد فناوری های مدرن در حمل محموله های سنگین در صنعت حمل و نقل به تعیین نقشه راه برای استفاده از این فناوری ها کمک شایانی کرده است.
ما در این نوشتار قصد داریم شما را با فناوری های مدرن در حمل محموله های سنگین آشنا سازیم و اطلاعاتی را در این خصوص در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم با کا همراه باشید.


ما در این نوشتارفناوری‌هایی را در اختیار شما قرار می دهیم که سال‌ها بر روی کاربری و لزوم استفاده‌ی آنها تحقیقات بسیاری صورت گرفته است که ما در این مقاله به مهم ترین آن ها اشاره خواهیم کرد.

فناوری مسیریابی پویا

در حوزه‌ ی حمل‌ونقل و باربری، کالاها و یا کارگرانی که از نقطه ای به نقطه دیگر حمل می شوند باید به صورت دقیق بررسی شود در واقع تخمین زمان از مبدا به مقصد در این فناوری از اهمیت بالایی برخوردار است

فناوری دوربین نصب شده جلوی کامیون
یکی دیگر از فناوری‌های به‌ کار رفته در صنعت حمل و نقل می توان به دوربین های نصب شده در کابین راننده اشاره کرد که در سال های اخیر کیفیت عکس در آن ها افزایش پیدا کرده است
استفاده از این دوربین ‌های دیجیتال، از حقوق راننده و ناوگان ترابری در صورت بروز هر گونه حادثه حمایت می کند و از صدور بیمه نامه های جعلی نیز می کاهد.

فناوری کارت امتیاز راننده
با استفاده از این کارت‌های امیتاز راننده ( هوشمند) ، ناوگان از مشکلاتی که رانندگان در طول مسیر خود با آن ها برخورد می کنند آگاه می شوند و همچنین از رفتار های ناهنجار جاده ‌ای رانندگان، همانند ترمزهای بی جا و سبقت‌‌های غیرمجاز جلوگیری می کند و در صورت بروز این هنجارهای قانون شکن آن ها را ثبت می نماید و با آن ها برخورد می شود.
در واقع کارت‌های امتیازدهی نوعی اهرم فشاری است که سبب می شود رانندگان رفتاری قانون مندانه داشته باشند.
از دیگر فناوری های حمل محموله های سنگین می توان به فناوری کاهش برخورد اشاره کرد.
با توجه به تحقیقات انجام شده آمار تصادف در کامیون‌ها در جاده‌ بالا است که دلایل این حجم از تصافات و برخوردها را می توان ، اندازه‌ی بزرگ این نوع وسایل نقلیه دانست که عاملی برای آسیب‌ رسانی به خودروهای سبک به حساب می آید.

سخن پایانی
تردد وسایل نقلیه ای که ابعاد و وزن آن ها بدون آن که باری داشته باشند از میزان مجاز آن تجاوز کند می تواند خطرات بسیاری را برای افراد و دیگر ماشین آلات به همراه داشته باشد از همین رو برای کاهش این خطرات فناوری هایی در نظر گرفته شده است که ما در بالا به مهم ترین آن ها اشاره کردیم. توجه داشته باشید که شما می توانید برای حمل و جابجایی کالاهای مورد نظر خود با به روز ترین فناوری های ممکن به سایت https://pgtir.com/ مراجعه فرمایید.


ar ar en fa

سلام، چطور میتونم کمکتون کنم؟

ارتباط در واتزاپ
Close and go back to page