ar ar ar en fa
روش های حمل ماشین آلات سنگین
حمل ماشین آلات سنگین

روش های حمل ماشین آلات سنگین

ماشین آلات سنگین بخش حیاتی در حوزه صنایع حمل و نقل به حساب می آیند و بهتر است که بدانید روش های حمل ماشین آلات سنگین در مقایسه با مشاین های همومی و دیگر ماشین های سبک کاملا متفاوت است .
ما در این نوشتار قصد داریم اطلاعاتی را در خصوص روش های حمل ماشین آلات سنگین در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم. با ما همراه باشید.

روش های حمل ماشین آلات سنگین
Lift On / Lift Off
از برترین روش ها برای حمل ماشین آلات سنگین به حساب می آید که در این روش با کمک جرثقیل می توان ماشبن آلات سنگین را بر روی وسایل نقلیه سوار کرد.
Lift On / Lift Off از راحت ترین و آسان ترین روش ها در مقایسه با دیگر روش ها برای جابجایی تجهیزات سنگین به حساب می آید .
لازم به ذکر است که برای یافتن جرثقیل متناسب با نیاز خود برای حمل ماشین آلات سنگین باید نهایت دقت خود را به کار ببرید و این امر را بر عهده گروه متخصص و با تجربه بسپارید.
Roll-On / Roll-Off
ساده ترین و سریع ترین راه جهت حمل ماشین آلات و تجهیزات سنگین به حساب می آید البته این قابلیت بیشتر در مواردی کاربرد دارد مه محصول مورد نظر قابلیت رول شدن را داشته باشد . ماشین‌آلات سنگینی که قابلیت رول شدن را دارند را می‌توان به راحتی با انواع وسایل حمل‌و نقل اعم از کامیون، کشتی یا کانتینر بدون هیچ گونه سختی حمل کرد .
با کمک این روش شما علاوه بر زمان بارگیری محموله بلکه در هزینه های خود نیز صرفه جویی می کنید و هزینه ای که بابت نیروی کار نیز باید بپردازید به حداقل می رسد.
توجه داشته باشید که در دو روش گفته شده ایمن سازی صحیح تجهیزات سنگین در هنگام حمل و نقل از تجهیزات شما در برابر آسیب های احتمالی محافظت می کند، تجهیزاتی که به درستی ایمن نشده اند امکان دارد که از تریلر شما جدا شوند یا قطعات شل شده دستگاه در حین حمل و نقل از بین بروند.
حمل تجهیزات سنگین یک کار جدی است، چه مسافتی را طی کنید یا فقط در اطراف بلوک. برای محافظت از ماشین آلات ارزشمند شما و همچنین جلوگیری از جریمه و جلوگیری از حوادث، تجهیزات باید به درستی بارگیری و ایمن شوند. هنگام حمل ماشین ‌آلات سنگین، برنامه ‌ریزی مناسب و اصولی صورت بگیرد که با الزامات مطابقت داشته باشد و خطرات را به حداقل برساند. پیشنهاد می کنیم که حتماً حمل و نقل ماشین آلات سنگین خود را به شرکت https://pgtir.com/ بسپارید.


ar ar en fa

سلام، چطور میتونم کمکتون کنم؟

ارتباط در واتزاپ
Close and go back to page