ar ar ar en fa
حمل محموله های سنگین با ابعاد بزرگ
روشهای حمل محمولات با ابعاد بزرگ

روشهای حمل محمولات با ابعاد بزرگ

روشهای حمل محمولات با ابعاد بزرگ
حمل محموله های سنگین با ابعاد بزرگ به صورت های مختلفی انجام می شود که برخی از آنها به صورت زمینی با ماشینهای کمرشکن، بوژی و تریلی حمل می شود اما معمولا محموله هایی که دارای ابعاد بزرگ و وزن سنگین هستند از حمله زمینی خارج شده و باید با روش های دریایی جابجا شود. وسایلی همچون تجهیزات پالایشگاه، وسایل نقلیه، تجهیزات راهسازی، کشتی های تفریحی، خانه های پیش ساخته و... از جمله محموله هایی با ابعاد بزرگ هستند که نمی‌توان به سادگی راجب جابجایی آن تصمیم گرفت. در ادامه شما را با روش حمل محموله با ابعاد بزرگ آشنا کرده و به صورت کامل درباره آن می پردازیم.

روش حمل محمولات با ابعاد بزرگ
قابل ذکر است که حمله زمینی برای محموله های با ابعاد بزرگ در تمام دنیا محدودیت های تعریف شده است زیرا از نظر وزن و ابعاد که بارگیری می شود حداقل آسیب را به جاده داشته باشد، همچنین برای عبور مرور وسایل نقلیه دیگر در جاده ها مشکلی ایجاد نکند به همین خاطر وزن مشخصی برای حمل زمینی در نظر دارند.
با توجه به جملاتی که گفته شد میتوان دریافت محموله هایی که ابعاد و وزن زیادی دارند، حمل آنها متفاوت و نیاز به جابجایی مخصوص با مجوز می باشد. نکته قابل ذکر این است که وزن های تا ۴۴ تن را میتوان با کامیون های کفی ۶ یا ۷ محور استفاده کرد اما اگر وزن معمولا بیشتر از ۴۴ تن و طول و عرض آن بیشتر از ۶ متر باشد باید از تریلی های کمرشکن استفاده کرد.
محموله هایی با بیشتر از ۹۶ تن که ابعاد عظیم الجثه ای دارند توسط بوژی جابجا می شود بوژی به عنوان یک یدک کش شناخته شده و تعداد زیادی از آنها به همدیگر متصل می شود، توسط چند کشنده از جلو و عقب کشیده می شوند. وزن محموله هایی که با این نوع ماشین جابجا میشود به قدری زیاد است که بیشتر از یک کشنده نیاز دارد، برخی اوقات در سراشیبی و شیب ها یک کشنده در ابتدا و یکی دیگر در انتها قرار میگیرد پس با مطالعه این مطالب متوجه شدید که وزن و ابعاد محموله تاثیر مستقیمی بر روی انتخاب ماشین حمل و نقل دارد.

محموله هایی که وزن و ابعاد آن خارج از استاندارد بوده، نیاز به اقدامات امنیتی است که یکی از اقدامات آن حداکثر سرعت می باشد. روش حمل باید متناسب با وزن و ابعاد محموله باشد.
برای حمل محمولات با ابعاد بزرگ در حمل و نقل زمینی نیاز به یک تیم اسکورت می باشد خودرو های اسکورت از مدل خودروهای وانت یا سواری هستند که در کنار محموله و ماشین حمل و نقل همراه می شوند. ماشین اسکورت توسط تابلوی خطر، پرچم، کپسول آتش نشانی و جعبه کمک های اولیه تجهیز شده است که در طول مسیر مراقبتهای کافی و لازم را به خودروهای عبوری دیگر می رساند.
حمل و نقل کالاهای با وزن سنگین و ابعاد بزرگ بسیار مختلف و شامل جابجایی زمینی و حمل و نقل دریایی میشود که طبق ارتفاع و وزن آن باید ماشین آلات را انتخاب کرد شما می توانید با شرکت https://pgtir.com/همکاری کرده و کالاهای خود را با آنها بسپارید این شرکت با سابقه درخشان محموله و کالاهای و ابعاد بزرگ شما را به راحتی و با تضمین جابجا کرده در طول مسیر هیچ مشکلی و آسیبی پیش نیاید پس کالاهای با ابعاد بزرگ خود را به آنها بسپارید.

 


ar ar en fa

سلام، چطور میتونم کمکتون کنم؟

ارتباط در واتزاپ
Close and go back to page