ar ar ar en fa
رویکرد ها و روشهای حمل لوازم نیرو گاهی
حمل لوازم نیرو گاهی

رویکرد ها و روشهای حمل لوازم نیرو گاهی

رویکرد ها و روشهای حمل لوازم نیرو گاهی
لوازم نیروگاهی بسیار حساس و حمل آن باید به صورت تخصصی انجام شود رویکرد ها و روش های مختلفی وجود دارد تا قطعات سنگین لوازم را در کمترین زمان از هر نقطه جابجا کند این جابجایی توسط تریلی و کمرشکن انجام می شود قطعات نیروگاهی بسیار حساس و ارزش بالایی دارد پس با تجربه و تخصص و استفاده از بهترین و حرفه ای ترین تیم حمل و نقل لوازم به راحتی انجام دهند.

رویکردها و روشهای حمل لوازم نیروگاهی
لوازم‌ نیروگاهی معمولاً دارای ابعاد بزرگ و وزن بسیار بالایی است که همه آنها با کمرشکن و بوژی امکان پذیر است. ماشین آلات کمرشکن و بوژی دارای انواع مختلفی می باشد که هر کدام حمل و نقل در شرایط خاصی انجام می دهد.
حمل و نقل لوازم نیروگاه ارزش بالایی دارد که بروز هرگونه مشکل حتی جزئی سبب خسارت بسیار زیادی می شود پس باید به صورت تخصصی انجام شود.
یکی از مهمترین اجزای نیروگاه مبدل های حرارتی است که بسیار تخصصی و با بروز ضربه و فشار خسارت های زیادی متحمل می کند پس برای جابجایی این مبدل های حرارتی از تریلی های کفی و کمرشکن استفاده می شود مبدل های حرارتی گرما را دریافت و آن را مجدداً استفاده می کنند، بدون این لوازم دما در محیط زیست آزاد شده و اتلاف انرژی می شود. مبدل های حرارتی عبور مایع داغ و مایع سرد را بدون مخلوط شدن آنها، در کنار همدیگر فراهم می کند گرما از مایع گرم به سرد منتقل شده و مایعات سرد، گرم می شود و مایع گرم نیز خنک می شود بنابراین این دستگاه ها گرما را خارج نمی کند بلکه انرژی منتقل شده و مجددا استفاده می شود.

یکی دیگر از لوازم نیروگاه میتوان تانکرهای ذخیره سازی نام برد مخازن های ذخیره سازی بسیار حساس و محلی برای نگهداری تولیدات می باشد اگر قصد جابجایی آن از نقطه به نقطه دیگر را دارید باید این کار را توسط افراد متخصص و با تبحر انجام دهید مخازن های ذخیره سازی ظرف های بزرگی هستند که جنس آن از فلز و بر روی زمین نصب می شود طراحی آن به گونه ای است که مایعات و گاز های مختلفی را به صورت موقت ذخیره میکند از این مخازن برای نگهداری مواد های مختلفی استفاده می شود.

با استفاده از انواع ماشین آلات مناسب لوازم نیروگاهی سنگین و تخصصی را در زمان کوتاه از هر نقطه ای جابجا کنید شرکت https://pgtir.com/ میتوانند با استفاده از حرفه ای ترین تیم حمل و نقل و قطعات شما را به راحتی فراهم سازد. با مشاوره از کارشناسان این شرکت می توانید همه لوازم نیروگاهی خود را با مناسبترین خودرو باربری جابجا کنید.


ar ar en fa

سلام، چطور میتونم کمکتون کنم؟

ارتباط در واتزاپ
Close and go back to page