ar ar ar en fa
رویکردها و روش های حمل لوازم نیروگاهی
حمل لوازم نیروگاهی

رویکردها و روش های حمل لوازم نیروگاهی

رویکردها و روش های حمل لوازم نیروگاهی
اگرچه ما در عصری هستیم که تغییرات آب و هوایی بر نگرش‌های اجتماعی و سیاسی نسبت به تولید برق از سوخت فسیلی تأثیر می‌گذارد، واقعیت این است که بیشتر انرژی جهان همچنان به سوزاندن زغال‌سنگ، گازوئیل و گاز طبیعی متکی است. با این حال، نیروگاه‌های متعارف جدید اکنون به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با استفاده از فناوری‌هایی که به پاک‌تر و پایدارتر کردن انرژی سوخت‌های فسیلی کمک می‌کنند، کارآمدتر باشند. علاوه بر این، تکنیک های ساخت و ساز پیشرفته به این معنی است که بسیاری از عناصر کلیدی نیروگاه خارج از محل ساخته شده و به محل ساخت و ساز منتقل می شوند - از جمله فیلترهایی که انتشار گازهای گلخانه ای را کاهش می دهند.

جابه جایی اجسام سنگین نیروگاهی
اجسام بزرگ و سنگین مانند توربین ها، ژنراتورها و ترانسفورماتورها عناصر کلیدی در ساخت نیروگاه های جدید متعارف هستند. به همین ترتیب، این عناصر و سایر عناصر بزرگ به طور معمول در طول تعمیر و نگهداری نیروگاه حذف و جایگزین می شوند.

ساخت نیروگاه های سوخت فسیلی بهتر
ساخت نیروگاه کارآمد متکی به تخصص بالابرهای سنگین است تا قطعات بزرگ و سنگین را از محل ساخت خود به محل ساخت دیگری منتقل کند.
ساخت نیروگاه جدید یک تجارت پیچیده است. مسیر بحرانی این پروژه به مقیاس نیروگاه بستگی دارد، اینکه آیا با استفاده از بویلرهای زغال‌سنگ، توربین‌های گاز یا موتورهای دیزلی و به سیستم‌های کمکی مانند ژنراتورهای بخار بازیابی حرارت (HRSG) یا توربین‌های بخار هنگام استفاده از فناوری سیکل ترکیبی کار می ‌کند. این عوامل تعداد و نوع قطعات بزرگ و سنگینی را که نیاز به حمل و نصب دارند، تعیین می‌ کند، اجزایی که برای تولید هر نیروگاهی در سریع ‌ترین و ایمن‌ ترین زمان ممکن ضروری هستند.
حمل و نقل لوازم نیروگاهی ارزش بالایی دارند و هرگونه اشتباه جزئی در حمل و نقل آن ها منجر به بروز خسارات بسیار زیادی می گردد.

از مهم ترین لوازم نیروگاهی می توان به مواردزیر اشاره کرد:
مبدل‌های حرارتی
پایپینگ
تانک های ذخیره سازی
شیر
دستگاه های کاهنده فشار
بویلر (دیگهای بخار)
کوره و هیتر
خطوط لوله
توربین
پمپ
کمپرسور
موتور
گیربکس
توجه داشته باشید جا به جایی این لوازم کار بسیار پیچیده ای است که برای حمل آن مجوزهای مربوط به آن را سازمان مربوطه دریافت نمایید.
حمل و نقل لوازم نیروگاهی و پتروشیمی به دلیل حساسیت بالا و ارزش زیاد ی که دارند به تخصص و تجربه بالایی نیاز دارند و شما برای جابه جایی این لوازم باید با واحدهایی تماس بگیرید که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت دارند شما دعوت میکنیم برای برقراری ارتباط با کارشناسان در زمین جابجایی لوازم نیروگاهی حتماً به سایت https://pgtir.com/ مراجعه فرمایید.


ar ar en fa

سلام، چطور میتونم کمکتون کنم؟

ارتباط در واتزاپ
Close and go back to page