ar ar ar en fa
رویکردها و روشهای حمل لوازم نیروگاهی
روشهای حمل لوازم نیروگاهی

رویکردها و روشهای حمل لوازم نیروگاهی

رویکرد ها و روشهای حمل لوازم نیروگاهی
برای حمل لوازم نیروگاهی از دستگاه ها و خودروهای خاصی استفاده می شود تا به راحتی و با روشهایی خاص جابجایی صورت گیرد که بیشتر با کمرشکن و بوژی حمل و نقل لوازم نیروگاهی انجام میشود زیرا لوازم نیروگاها بسیار حساس و برخی از آنها دارای ابعاد و وزن بسیار بالایی هستند. شرایط ابعاد خاصی قطعات باید توسط مقررات قوانین خاصی حمل و نقل شود که برخی از حمل و نقل نیاز به اسکورت دارد تا در اطراف ماشین باربری قرار گرفته که به وسایل نقلیه دیگر برخورد نکرده و آسیب وارد نشود.

رویکردها و روش های حمل لوازم نیروگاهی
همه لوازم نیروگاهی که معمولا وزن بالای صد تن یا چند صد تن دارند باید شرایط خاصی را بررسی و مد نظر داشت مسیر و محل عبور لوازم و تیم های اسکورت از موارد بررسی شده می باشد.
برای جابجایی لوازم نیروگاهای سنگین نیاز به تیم های راه سازی است زیرا جابجایی لوازم با عبور از برخی پل ها امکان پذیر شود.
لوازم و قطعات نیروگاهی توسط بوژی ها به راحتی جابجا می شوند علاوه بر بوژی، ماشین آلات باربری کمرشکن نیز قابل استفاده از که کمرشکن های پنج محور، نه محور و یازده محور دارد.

طبق وزن و ابعاد لوازم نیروگاه میتوان خودرو حمل و نقل را انتخاب کرد که توسط رانندگان حرفه ای و با تجربه جابجایی صورت می گیرد قطعات و لوازم نیروگاهی بسیار حساس و ارزش بالایی دارد با صدمه وارد شدن به یکی از قطعات آن خسارت های زیادی به صنعت وارد می شود پس باید با دقت فراوان و توسط افراد با تجربه و تیم‌های حرفه‌ای جابجایی قطعات انجام گیرد.

یکی از لوازم های مهم نیروگاهی هیتر و کوره های نیروگاه است. نام دیگر هیتر همان کوره است که تجهیزی برای گرم کردن گاز و مایعات می باشد تا به دمای مطلوب و مورد استفاده برسد هیترها نقش بسیار مهمی نیروگاه با پالایشگاه دارد. ابعاد هیتر ها و وزن آن متفاوت است که بر اساس محل مورد استفاده و کارایی آن طراحی می شود.

دستگاه کاهش فشار یا همان فشار شکن نیز جزو لوازم نیروگاهی به شمار می رود این دستگاه ها نیاز به لوله کشی های زیاد و در مخازن استفاده های متعددی دارد که جابجایی آن توسط تریلی و کمرشکن آن صورت می گیرد اگر روش حمل آن نامناسب باشد علاوه بر خسارات زیاد، باعث می شود هزینه حمل و نقل نیز بیشتر شود. این دستگاه از تجهیزات، در نیروگاه ها، وسایل سیستم های صنعتی هستند که برای آزادسازی فشار های زیاد در مواقع ضروری کاربرد دارد. این دستگاه را برای بخار آب، گاز، مایعات و بخار مایعات استفاده می کنند که از نظر عملکرد می توان گفت برای محافظت از اپراتورهای کارخانه ها ضروری است که در اثر حوادث ناگهانی، فشارهای بالا باعث آسیب به تجهیزات، از بین رفتن کنترل و در آخر سیستم را قطع میکند

حمل لوازم نیروگاهی توسط ماشین های باربری مخصوص و توسط افراد متخصص جابجا می شود. شرکت https://pgtir.com/ با داشتن سابقه درخشان می تواند حمل و نقل لوازم و قطعات نیروگاها را به راحتی از یک نقطه به نقطه دیگر جابجا کند با اطمینان به این شرکت می توانید تجربه کاملاً متفاوت کسب کرده و محموله و قطعات را با سلامت کامل و در وقت معین جابجا کنید پس حمل لوازم نیروگاهی خود را به این شرکت بسپارید.

 

 

 

 


ar ar en fa

سلام، چطور میتونم کمکتون کنم؟

ارتباط در واتزاپ
Close and go back to page