ar ar ar en fa
فناوری های مدرن در حمل محموله های سنگین
حمل محموله های سنگین

فناوری های مدرن در حمل محموله های سنگین

فناوری های مدرن در حمل محموله های سنگین
آن دسته از افرادی که در کنفرانس های مربوط به حمل و نقل شرکت کرده اند یا حتی هنگام صحبت با آن ها به خوبی از این مسئله آگاهی لازم را پیدا کرده اند که امروزه تقریباً یک لیست بی پایان از افزونه ها و تکنولوژی های جدید در این زمینه موجود است که البته هر سال تعداد آن ها نیز افزوده خواهد شد.

این امکان فراهم است تا مدیریت ناوگان با در نظر گرفتن این افزونه ‌ها تمام کامیون های شرکت خود را به جدیدترین تکنولوژی های موجود تجهیز کند. البته این تجهیزات بسیار مهم می تواند در عملکرد آسان، بالا رفتن سرعت حمل و نقل، دقت بیشتر، پرداخت مالیات کم، به کارگیری امنیت بالا بسیار مهم و تاثیرگذار باشد.

نقش فناوری های مدرن در حل محموله های سنگین
یکی از فناوری های بسیار مدرن در حمل محموله های سنگین این است که حمل و نقل باید به طور کاملاً دقیق و نقطه به نقطه صورت بگیرد. به طور کلی مسیری که انتخاب می شود و قرار است آن را بپیمایید و باید از مبدا به مقصد برسید یک رکن مهم است که البته در صنعت ترابری همواره تلاش می ‌شود تا با در نظر گرفتن تمامی شرایط مختلف بتوانند یک زمان درست و واقعی را از نقل و انتقال به دست آورند. با استفاده از نرم افزارهای جدید امکان تغییر مسیر های غیر ضروری وجود دارد و همچنین هنگام استفاده از جی پی اس داده های ترافیکی ضروری و معابری که ممکن است در آن تصادفی رخ دهد به راحتی قابل شناسایی خواهد بود.

از دیگر فناوری های مهم دوربین های مداربسته می باشد که آن را داخل کابین راننده نصب می کنند و در سال ‌های اخیر نیز کیفیت تصویر آن ها به اندازه قابل توجهی افزایش پیدا کرده است که در این زمینه پیشرفت های رخ داده شامل پردازش با کیفیت تصویر، استفاده از آن ها در شب و مسیرهایی که با نور کم مواجه هستند و... می شود. البته این موارد تنها بخش کوچکی از مزایای دوربین ها می باشد. این دوربین‌ ها که در جلوی کامیون نیز قرار می‌ گیرد امکان یک دید بسیار عالی را برای راننده ایجاد خواهد کرد که این مورد می تواند از وقوع موارد بسیار زیادی جلوگیری کند.

با توجه به پیشرفت هایی که امروزه در تمامی زمینه های مختلف رخ داده شرکت های حمل و نقل و جابجایی نیز سعی کردند تا از روش‌های گوناگونی برای حمل و جابجایی محموله های سنگین استفاده کنند. سایت https://pgtir.com/ توانسته با استفاده از بهترین فن آوری های مدرن در داخل شرکت بدون هیچ گونه دغدغه تمامی محموله های سنگین مد نظر شما را با استفاده از جدیدترین تکنولوژی از مبدا به مقصد برساند.


ar ar en fa

سلام، چطور میتونم کمکتون کنم؟

ارتباط در واتزاپ
Close and go back to page