ar ar ar en fa
شرایط اسکورت بارهای ترافیکی و فوق سنگین
اسکورت بارهای ترافیکی و فوق سنگین

شرایط اسکورت بارهای ترافیکی و فوق سنگین

شرایط اسکورت بارهای ترافیکی و فوق سنگین
ترافیک حمل بار هم محدودیت دارد. این به این معنی است که اگر بار، بیش از حد تعیین شده بیرون زدگی داشته باشد، به هیچ وجه اجازه حمل آن داده نمی شود. اندازه های مجاز برای حمل بار ترافیکی برای کامیون ها ۳ متر از مرکز آخرین محور و برای تریلی ها ۵ متر از مرکز آخرین محور است.

همچنین، در صورتی که مسیر عبور خودرو از معابری با محدودیت ارتفاع باشد، باید مسیر جایگزین انتخاب شود و حتماً از محدودیت ارتفاع اطلاع یابید.

برای حمل بار ترافیکی، شرکت ها باید از شرکت هایی کمک بگیرند که مجوز های لازم برای حمل بار ترافیکی را دارند و دارای پروانه عبور هستند. پیش از صدور پروانه عبور، شرکت ها موظفند محل عبور، معابر، پل ها و محدودیت های ارتفاع را بررسی کنند.

ساعات مجاز برای حمل بارهای ترافیکی از نیم ساعت بعد از طلوع آفتاب آغاز می شود و تا نیم ساعت قبل از غروب آفتاب ادامه دارد. همچنین، برای محل استراحت راننده در طول مسیر نیاز به بررسی های لازم است.

تردد در شب با مجوز ممکن است برخی از حمل ها امکان پذیر باشد. به عنوان مثال، در شهرهایی که محدودیت تردد وجود دارد و رفت و آمد در روز خطرآفرین است، مجوز تردد در شب ارائه می شود.

همچنین، عبور خودرو حمل کننده بار ترافیکی از روی برخی پل ها ممنوع است. پیش از صدور پروانه عبور، باید از پل هایی که در طول مسیر وجود دارند، اطلاع یافته و در صورت قصد عبور از کنارگذر پل، حداقل ۳ روز قبل از اقدام به اداره راه و ترابری منطقه اطلاع دهید تا تمهیدات لازم برای عبور خودرو اعمال شود. همچنین، در صورتی که عبور از کنارگذر پل ها برای خودرو ممکن نباشد، باید مسیرهای جایگزین را برای حمل در نظر بگیرید


ar ar en fa

سلام، چطور میتونم کمکتون کنم؟

ارتباط در واتزاپ
Close and go back to page