ar ar ar en fa
بایدها و نبایدهای حمل سازه های فلزی بزرگ
حمل سازه های فلزی بزرگ

بایدها و نبایدهای حمل سازه های فلزی بزرگ

بایدها و نبایدهای حمل سازه های فلزی بزرگ
جا به جایی سازه های فلزی بزرگ ممکن است برای کارگاه‌ها، معدن‌ها و پروژه‌های ساختمانی ضروری باشد. اما حمل و نقل این سازه‌ها کاری دشوار و پرخطر است. به همین دلیل نیاز به رعایت بایدها و نبایدهای خاص دارد. در ادامه مقاله شرکت حمل و نقل خلیج فارس ترابر به معرفی برخی اصول حمل سازه‌های فلزی بزرگ می‌پردازیم.

بایدها
استفاده از وسایل باربری کیفیت بالا: تجهیزات باربری باید به اندازه کافی برای حمل سازه های فلزی بزرگ قدرتمند باشند و نیاز به آزمایش و تأیید صلاحیت دارند.
انتخاب مسیر صحیح: سازه های فلزی بزرگ برای حمل باید از مسیر مناسبی عبور کنند تا خطر آسیب دیدگی سازه و محیط کاهش یابد.
نظارت بر حمل و نقل: نظارت و کنترل بر تحویل و تضمین ایمنی سازه با تحمل زیادترین بار ممکن از جمله وظایف شماست. بنابراین شما باید از ابتدا تا انتهای فرآیند حمل سازه‌ها، این مسئولیت را بر عهده بگیرید.
استفاده از کمپرسورها: کمپرسورها در هنگام جابجایی، برای ایجاد حرکت داینامیکی و رعایت توازن بر روی سازه ها بسیار مفید هستند.

نبایدها
اهمال کاری در کنترل: خطاهای بارز هنگامی رخ میدهد که از چک لیست به طور صحیح پیروی نشود. به ایت ترتیب ممکن است تعویق‌های فزاینده و مسائل ایمنی به طور ناگهانی بروز دهد.
رعایت نکردن مقررات ایمنی: به توصیه شرکت حمل و نقل خلیج فارس ترابر هیچ گاه نباید از تجهیزات حتی برای یک ثانیه استفاده نکرد. هرگز نباید از تجهیزات اتومبیل برای تحمل بار فشاری استفاده شود، چون این کار بسیار خطرناک است.
استفاده از وسایل باربری نامناسب: ممکن است در حمل سازه‌های فلزی بزرگ به دنبال ذخیره ابزار خود باشید، اما استفاده از تجهیزات فرعی ممکن است باعث نقض ایمنی و به خطر انداختن بار شود. در نتیجه با رعایت این اصول و راهنمایی ها، حمل و نقل سازه‌های فلزی بزرگ به شیوه ایمن و موثر انجام می شود و شما می توانید جلوی خطرات احتمالی را بگیرید.


ar ar en fa

سلام، چطور میتونم کمکتون کنم؟

ارتباط در واتزاپ
Close and go back to page